- RD CLUB Malaysia -

Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Dah sampai sarawak la pulakkkkk.........


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 84
Date:
Dah sampai sarawak la pulakkkkk.........



Sarawak with luv...

__________________
*ARJUNA*


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 82
Date:

ish...ish....memang mahal tu, cekek darah betul la............baik kau cekek dia dulu.

kalau mcm tu.... suruh dia simpan sampai reput

hahaha...ok, selamat berkenalan

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 55
Date:


 Ni yg aku geram ni,kn aku dh pesan dlu,mnde ni x blh bwa hosptal,sakit dia doktor x leh ubt ,kena guna pawang jg baru ade harapn,sebb dia bukannya kena darah tinggi,ini kena santau maut punya ni.Aku ade kenal pwng bgus kt twu.dia blh bkin kasi bgus mnde ni,amcm-ok ke,klu ok aku tnggu kt c n. 

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 97
Date:
salam srwak.......


slamt brkenalan.......


-- Edited by jimanRD250LC on Saturday 6th of June 2009 12:52:37 AM

__________________


Presiden

Status: Offline
Posts: 14560
Date:
RE: Dah sampai sarawak la pulakkkkk.........


Ni geng RD CLUB Sarawak....Mr Rauf....



__________________
lo'


Senior Member

Status: Offline
Posts: 195
Date:

hallo mr. rauf...

kalo dtg kat sabah... misscall2 la sye kat tawau...

ade rezki, kite kan brsua...

slm pkenaln...

tq...!

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 752
Date:

salam perkenalan juga...
hehe...
bila nak dtg timur???

__________________

Kenapa Mereka Suka AKU?



Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

Salam, bro.
sape yg ada di Sabah.
Disebelah mana.... kalau Si Rauf..di sarawak... camna dia hantar motor ypunk tu kat sana... POS LAJU??
Servis camna pulak... ada pomen yg tahu ke... bab YP...
aku man .ok KK.
Ndak lama lagi jadi org Besut....
hehehe...


__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard